6 lipca 2013

WAŻNA INFORMACJA

                                           UWAGA ! 


Możliwe, że w przyszłym tygodniu pojawi się nowy rozdział. Wiem, że ostatnio rozdział był szmat czasu temu, za co bardzo przepraszam. Ale kogo niby przepraszam skoro tak nikt tego nie czytał. Gdyby jednak ktoś chciał dalej czytać moje opowiadanie  to mam nadzieję, że to dla niego miła informacja. Zamierzam dalej prowadzić tego bloga. Są wakacje, masa wolnego czasu, więc na pewno nowe  rozdziały będą. Pozdrawiam :) :)


TWITTER : @Caroline_x97
GG:24423234




3 komentarze:

  1. Karol! jakie szaleństwo! nowy rozdział? nie wierzę! jestem w ciężkim szoku! hiperwentylujcie mnie ludzie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jacieżpierdzieleż...ale szok! co ja pacze i w ogóle! czekam, nie ;d Bo u mnie to już się chyba nie doczekasz następnego xd
    ej i wyłącz weryfikacje...BOTY MASZ?

    OdpowiedzUsuń